PAREIGŲ APRAŠYMAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
• turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
• būti įgijus 1 (vienerių) metų patirties koordinuojant (administruojant) projektus ir atliekant šio pareigybės aprašymo III skyriuje įvardintas funkcijas;
• mokėti anglų, vokiečių arba prancūzų k. B1 lygiu;
• gebėti rengti projektus ir paraiškas jų finansavimui gauti;
• mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas;
• savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
• mokėti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje;
• sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti gerai dirbti su pagrindinėmis Microsoft Office paketo kompiuterinėmis programomis;
• būti pareigingam, darbščiam, kūrybingam, komunikabiliam;
• turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
• projektų koordinatorius turi vadovautis jo veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Direkcijos, skyriaus nuostatais, šiuo pareigybės aprašymu ir kitais teisės aktais.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
• Projektų koordinatoriaus funkcijos:
• inicijuoja, rengia/dalyvauja rengiant projektus ir paraiškas jų finansavimui gauti saugomų teritorijų planavimo, apsaugos ir tvarkymo, saugomų teritorijų darbuotojų kvalifikacijos kėlimo, saugomų teritorijų sistemos vidaus administravimo, viešinimo, tarptautinio bendradarbiavimo ir kt. srityse;
• Atlieka visus reikalingus veiksmus, susijusius su jam priskirtų projektų arba atskirų jų veiklų koordinavimu (administravimu):
• inicijuoja projektų finansavimo, administravimo sutarčių pasirašymą/pakeitimą; rengia priskirtų projektų mokėjimo prašymus/tarpines, galutines ataskaitas, jų dalis, taip pat projektų viešųjų pirkimų planus, finansinius grafikus ir kt. reikiamą dokumentaciją. Jei nustatyta, pildo informaciją projektų administravimui priskirtose duomenų mainų svetainėse;
• atlieka projektų, arba priskirtų atskirų projektų veiklų vykdymo stebėseną (stebi, pagal kurias projektų veiklas lėtai panaudojama skirta parama; aiškinasi priežastis ir imasi veiksmų, siekdamas, kad veiklos būtų vykdomos pagal numatytą planą);
• siekiant projektuose numatytų rodiklių įgyvendinimo, vadovybei, kitiems struktūrinių padalinių darbuotojams (susijusiems su projektų veiklų įgyvendinimu) laiku teikia informaciją apie reikalingus pakeitimus, susijusius su projekto veiklomis, įtarimus apie galimus pažeidimus, nustatytus pažeidimus ir kitą informaciją, galinčią turėti įtakos projektų veiklų sėkmingam įgyvendinimui;
• iškilus poreikiui, įvertina, peržiūri projektuose planuotas įgyvendinti priemones ir inicijuoja pakeitimus, reikalingus pasiekti projektuose įvardytus rodiklius. Esant poreikiui,
įformina reikalingus pakeitimus, suderina juos su projektus įgyvendinančiomis agentūromis;
• pagal kompetenciją nuolat bendrauja su projektus įgyvendinančiomis agentūromis projekto vykdymo klausimais;
• tinkamai, projektų finansavimo, administravimo sutartyse nustatyta tvarka, saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus;
• dalyvauja projektų patikrose, taip pat komisijose, pasitarimuose, susijusiuose su projektų įgyvendinimu;
• pagal kompetenciją atlieka kitas vadovybės paskirtas užduotis susijusias su projektų valdymu.