PAREIGŲ APRAŠYMAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
• Turėti ne žemesnį nei aukštesnįjį išsilavinimą;
• būti įgijus ne trumpesnę nei 2 (dvejų) metų darbo patirtį, vykdant viešųjų pirkimų procedūras (atstovaujant perkančiąją organizaciją);
• gerai išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius viešųjų pirkimų vykdymą;
• mokėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas;
• savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
• mokėti Dokumentų rengimo taisykles ir jas taikyti praktikoje;
• sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti gerai dirbti su pagrindinėmis Microsoft Office paketo kompiuterinėmis programomis.
• Viešųjų pirkimų specialistas turi vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešųjų pirkimų organizavimą ir vykdymą, Direkcijos nuostatais, Bendrųjų reikalų skyriaus nuostatais, šiuo pareigybės aprašymu ir kitais teisės aktais.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
• vykdo viešųjų pirkimų Organizatoriaus funkcijas;
• dalyvauja Viešųjų pirkimų komisijos veikloje;
• organizuoja viešųjų pirkimų prekių, paslaugų ir darbų poreikio planavimą;
• vykdo viešųjų pirkimų verčių skaičiavimą ir kontrolę;
• vykdo viešųjų pirkimų apskaitą;
• teikia metodinę bei praktinę pagalbą Iniciatoriams viešųjų pirkimų inicijavimo klausimais;
• padeda pirkimų Iniciatoriams nustatyti prekių, paslaugų ar darbų BVPŽ kodus bei kontroliuoja jų teisingą parinkimą;
• dalyvauja Viešųjų pirkimų planavimo komisioje svarstant Iniciatorių pateiktus viešųjų pirkimų poreikius;
• rengia einamųjų metų planuojamų atlikti Viešųjų pirkimų plano projektą, plano pakeitimo dokumentus, teikia juos įstaigos vadovui pasirašyti;
• derina sutarčių projektus su viešųjų pirkimų konkursų nugalėtojais ir atsakingais Padalinio darbuotojais;
• esant poreikiui, komunikuoja su Viešųjų pirkimų tarnyba, užtikrina savalaikį prašomos informacijos teikimą;
• užtikrina tinkamą „žaliųjų pirkimų“ vykdymą, siekia teisės aktuose nustatytų „žaliųjų pirkimų“ įvykdymo rodiklių;
• kontroliuoja viešųjų pirkimų plano vykdymą;
• administruoja Viešųjų pirkimų informacinės sistemos (CVP IS) ir Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) paskyras, kuriose, Padalinio darbuotojams, dalyvaujantiems viešųjų pirkimų procedūrose, suteikia teises ir įgaliojimus, bei atsako už visų pateikiamų duomenų aktualumą ir teisingumą;
• viešina sudarytas sutartis teisės aktais nustatyta tvarka;
• rengia pirkimų procedūrų ataskaitas, mažos vertės ataskaitas ir kt. dokumentaciją, kaip tai nustatyta viešuosius pirkimus reguliuojančiuose teisės aktuose, užtikrina jų savalaikį pateikimą;
• pagal kompetenciją dalyvauja įvairių darbo grupių, komisijų darbe, atstovauja kitose institucijose, seminaruose, konferencijose ir kituose renginiuose;
• pagal kompetenciją atlieka kitas vadovybės paskirtas užduotis susijusias su viešųjų pirkimų vykdymu.