PAREIGŲ APRAŠYMAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
• turėti aukštąjį neuniversitetinį arba universitetinį išsilavinimą;
• būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą;
• išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą; žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;
• mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
• gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat nors viena elektronine dokumentų valdymo sistema.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
• peržiūri gautą korespondenciją, patikrina, ar yra gauti visi dokumentai, ar netrūksta siunčiamame dokumente nurodytų priedų, registruoja gautus dokumentus Direkcijos dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS) ar kitokiu būdu vedamuose dokumentų registruose, perduoda juos vykdymui per DVS arba kitokiu Direkcijoje nustatytu būdu;
• registruoja siunčiamus dokumentus DVS ar kitokiu būdu vedamuose dokumentų registruose, tikrina, ar siunčiami dokumentai atitinka dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, atsako už Direkcijos dokumentų išsiuntimą laiku;
• registruoja DVS ar kitokiu būdu vedamuose dokumentų registruose rengiamus Direkcijos vidaus dokumentus (įsakymus, įgaliojimus, pavedimus, protokolus, sutartis ir kitus vidaus dokumentus), užtikrina, kad dokumentai būtų užregistruoti tinkamame dokumentų registre;
• registruoja DVS ar kitokiu būdu vedamuose dokumentų registruose Direkcijos darbuotojų pateiktus prašymus atostogų, poilsio dienų, komandiruočių ir kitais klausimais, kontroliuoja, ar pateikti prašymai buvo užpildyti teisingai ir suderinti su atsakingais asmenimis, laiku išsiunčia reikalingą informaciją Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
• tvarko Direkcijos dokumentų apskaitą ir bylas, užtikrina, kad DVS dokumentai būtų priskirti tinkamai bylai pagal Direkcijos dokumentacijos planą, prireikus perskirsto dokumentus DVS, užtikrina tinkamą elektroninių dokumentų apskaitą ir išsaugojimą;
• tvirtina Direkcijos dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
• teikia metodinę ir praktinę pagalbą Direkcijos darbuotojams dokumentų rengimo ir valdymo bei darbo su DVS klausimais;
• rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais;
• organizuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą Direkcijoje, teikia pirminę informaciją, nukreipia lankytojus pas atsakingus Direkcijos darbuotojus, paskiria jiems susitikimo laiką su Direkcijos vadovu;
• užtikrina asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą taikant vieno langelio principą;
• užtikrina Direkcijos antspaudų saugojimą ir tinkamą naudojimą;
• tvarko informaciją, pateikiamą Direkcijos internetiniame puslapyje;
• organizuoja (koordinuoja) Direkcijos archyvinių dokumentų tvarkymą, apskaitą ir saugojimą, priima iš Direkcijos darbuotojų dokumentus tolimesniam saugojimui Direkcijos archyve, užtikrina tinkamą archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą;
• rengia Direkcijos dokumentacijos planus, bylų apyrašus (jų tęsinius) ar kitus apskaitos vienetus (apyrašų sąrašus, dokumentų naikinimo aktus), derina juos su atitinkamu apskrities archyvu arba Tarnyba;
• vykdo kitus Direkcijos direktoriaus bei Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio nurodymus bei pavedimus.