PAREIGŲ APRAŠYMAS
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
• turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
• išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius personalo administravimo klausimus, Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus, dokumentų rengimo taisykles;
• gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
• mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, analitiškai vertinti bei apibendrinti informaciją, susijusią su paskirtomis funkcijomis;
• turėti kompiuterinio raštingumo įgūdžių (mokėti dirbti Microsoft Office ar kitu jį atitinkančiu programiniu paketu, naudotis elektroninių ryšių paslaugomis, tinklais ir su jais susijusiomis informacijos kaupimo priemonėmis);
• turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo ir kitų dokumentų administravimo ir valdymo srityje.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
• apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą, pateikimą Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
• rengia personalo administravimo srities teisės aktų, įvairių institucijų ir fizinių asmenų paklausimus ir kitų dokumentų projektus;
• konsultuoja Direkcijos darbuotojus personalo klausimais, struktūrinių padalinių vadovus pareigybių aprašymų rengimo klausimais ir teikia siūlymus dėl pareigybių aprašymų keitimo ir (ar) papildymo, bei asmens duomenų naudojimo ir tvarkymo klausimais;
• užtikrina padalinių ir darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščių surinkimą, jų peržiūrą, pareigybių sąrašo ir kasmetinių atostogų apskaitos parengimą, bei pateikimą Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
• organizuoja priėmimą į nekonkursines ir konkursines pareigas (išskyrus vadovų), sekretoriauja inicijuojamuose konkursuose ir atrankose, rengia tokių posėdžių protokolus ir kitus dokumentus, bei dalyvauja darbuotojų paieškoje ir atrankoje;
• supažindina naujai priimtus darbuotojus su Direkcijos vidaus tvarkos taisyklėmis, pareigybių aprašymais ir kitais vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais dokumentais pagal darbuotojų kompetenciją;
• tvarko personalo duomenis tam skirtose informacinėse sistemose taip pat registruoja Valstybės tarnautojų registre objektus ir atnaujina duomenis apie juos teisės aktų nustatyta apimtimi;
• dalyvauja komisijų, tarybų darbe sprendžiant Direkcijos personalo valdymo srityje kylančius klausimus ir suderinus su Direkcijos darbuotojais, pateikia Skyriaus vedėjui ar Direkcijos vadovams konkrečius klausimų sprendimo siūlymus;
• rengia darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo (mokymo) planą, organizuoja kvalifikacijos kėlimą taip pat inicijuoja pirkimus susijusias su personalo kvalifikacijos kėlimo paslaugų įsigijimu ir suderinus su Skyriaus vedėju, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo mokymuose, seminaruose bei viešuose renginiuose;
• užtikrina Direkcijos veiklos atitiktį Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimams, dalyvauja sprendžiant su asmens duomenų apsauga susijusius klausimus, konsultuoja darbuotojus asmens duomenų apsaugos klausimais;
• teikia pagal savo kompetenciją informaciją atsakingam asmeniui dėl Direkcijos veiklos plano sudarymo bei veiklos plano ataskaitos;
• užtikrina duomenų konfidencialumą, susijusį su paskirtų užduočių ir funkcijų vykdymu, laikydamasis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;
• tvarko popierinius dokumentus, susijusius su personalu, perduoda jas Direkcijos archyvui pagal Direkcijos patvirtintą bylų saugojimo tvarką;
• vykdo direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su šiuo pareigybės aprašymu ir Skyriaus funkcijomis.